top of page
  • Writer's pictureמור נבון -רפואה טבעית

איך חום יכול לרפא?


ברפואה הסינית, ההסתכלות על האדם הינה כמיקרו-קוסמוס של העולם. והאבחנה נשענת על היכורת עם אלמנטים מעולם הטבע והשתקפותם באדם. ככה שמחלה יכולה להיות בעלת מאפייני חום למשל סינוסטיס שמאופיין בחום גבוה, נזלת צהובה ופנים סמוקות לעומת מחלות שבעלות מאפייני קור, כמו צינון שאז יש נזלת לבנה, תחושת קור וחום נמוך.





כמובן, שתופעות החום והקור יותר מורכבות ממה שתיארתי ואנחנו רואים את זה גם במצבים כרוניים. דוגמא קלאסית לכך היא מצבי דלקת שיכולים להיות קרים כמו כל מיני כאבים אורתופדיים שמאופיינים בנוקשות והחמרה לאחר חוסר תזוזה. או דלקת חמה שיכולה להתאפין בנפיחות, חום והחמרה במגע עם חום או תנועה.


כבר שנים,שיש אצלי בקליניקה מנורת מוקסה. מוקסה היא הכינוי לצמח הלענה (שיבא) שלו הרבה אכויות ברפואה הסינית, ואותו אוהבים לייבש ולשרוף בשיטות יצרתיות. לשמחתי, לאחר הרבה עישוני מוקסה כאלה, הסינים הצליחו להמציא טכנולוגיה חשמלית המחקה את תדר החימום של הצמח ומצליחה להביא תוצאות נהדרות בקליניקה בכל מה שקשור בבעיות פריון, בעיות אורתופדיות, בעיות עיכול ואיזון הורמונלי.





אז מה זה היפרתרמיה?


היפר תרמיה הוא כלי טיפולי חדש יחסית, נעשו בעיקר מחקרים עליו בכל מה שקשור למחלת הסרטן.החדרת החום לגוף פוגעת בגידול הסרטני על ידי זה שהחום הגבוה גורם להרס החלבונים בתא הסרטני וגורם לתא הסרטני להיכנס למצב של הרס עצמי. החום הגובה גורם לחסימת כלי דם באזור הגידול ובכך מונע מחמצן וחומרי הזנה להגיע אל התא הסרטני. בנוסף, מכת החום גורמת ל״חלבוני הלם חום״ שגורם לשיפעול של מערכת החיסון לפעול כנגד התאיים הסרטנים המכילים חלבונים אלו וממנסים להרוס אותם.


אבל, רפואה מונעת היא ה-כלי הכי חזק בעיני לטיפול בכל המחלות. הגוף שלנו היא מכונה על מלא, ואנחנו חייבים לשמר אותה ולכן טיפולים ברפואה סינית בשילוב היפרתרמיה בעלי פוטנציאל ריפוי ענק, כמובן בשיתוף מלא של המטופלת בכל מה שקשור בשינוי אורח החיים: שינה מספקת, פעילות גופנית, נטילת צמחי מרפא ושמירה על תזונה מאוזנת ומגוונת.


במה היפרתרמיה יכולה לטפל?

אז מלבד השימוש שלו בטיפול במחלות הסרטן היפרתרמיה מסייעת ל:


טיהור הגוף וניקוי רעלים


שיפור זרימת הדם


איזון לחץ הדם


טיפול בעייפות כרונית


הפחחת כאבים ונוקשות


שיפור תיפקוד המוטורי


טיפול באלרגיה


טיפול במחלות אוטואימוניות


שיפור מערכת החיסון


מה תחווי במהלך הטיפול?

בעצם הטיפול בהיפרתרמיה משולב עם דיקור סיני, טווינא ועיסוי ארומתרפי.

בחלק מהטיפולים אני משלבת מוקסה, כוסות רוח וגוואשה.

הטיפול נעשה עם בגדים נוחים בשכיבה על המזרון חם.




נשמע שהטיפול יכול להתאים לך?

מזמינה אותך לייצור עימי קשר לתאם טיפול הכרות ולחוו את העולם המרפא והמדהים של הרפואה המסורתית והטבעית-כזו שרואה אותך.


לעוד מידע בנושא וייעוץ אישי ללא עלות:

מור נבון 0545730083 (נא לשלוח הודעה וואט-אפ)

פה בשבילכם



התוכן בדף זה משמש לצרכי מידע בלבד והוא אינו משמש כעיצה רפואית או תחליף להתייעצות/טיפול עם מומחה/רופא. נשים בהריון, מניקות, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ו/או הנוטלים תרופות יש להיוועץ ברופא או בעל מקצוע בטרם צריכה/שימוש









32 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page