top of page
  • Writer's pictureמור נבון -רפואה טבעית

מחשבות לשנה חדשה:

שנה חדשה בפתח , עונת החגים מתחילה ,רוחות של סתיו מנשבות ויורה ירד לא מזמן .

זמן למצות עוד קצת את ימי החופש , להנות ,לנוח לתהות-

וחג ראש השנה לסמן לנו שעוד שנה עברה לה.


ואני יושבת וחושבת לעצמי מה אאחל לעצמי ולעולמי סביבי (משפחתי ,חבריי , מטופלי ,קוראי הבלוג ועוד..) ,אבל משהו כזה שיתן איזה שינוי מחשבתי , או תזכורת לשיעור שכבר נלמד , לא קליאשה של אושר וכושר בריאות ויושר! - אז הנה מה שיצא :




שנה שנעיז בה לנסות : פשוט לנסות , בלי לדעת מה תהיה התוצאה , לנסות מבלי לחשוב שזה יהיה כישלון או יותר גרוע -לא לנסות בכלל בגלל הפחד , שנעיז ללכת עם הלב , ולהגשים חלומות.

ללכת ללמוד את התחביב שתמיד רצינו , להתחיל לנסות את השיעור ציור או יוגה , לפתוח את העסק שתמיד חלמנו עליו , לשלוח הודעה לבחור/ה שפגשנו אז , וכל אחד ורשימת המשאלות שלו/ה.


שנה שנהיה נוכחים בה : כאן ועכשיו , עם למידה מהעבר והתכוננות לעתיד .אבל הרגע הזה הוא הרגע .

אין אחר , בואו נהיה כאן . זה נשמע כל כך פשוט אך במעשים הראש נוטה לרוץ קדימה לרשימת מטלות של כל השבוע והלב לפעמים עוסק במה היה , איך היה , וכואב זיכרונות של העבר.


שנה שנשחרר את המיותר ונפנה מקום לחדש : כולנו תוצר של העבר שלנו , של החוויות שלנו , של הרגשות שלנו ועוד מכלול דברים שגרמו לנו להיות מי שאנחנו -לטוב או לרע . עשיתי שנה שעברה ואני מתכוננת להתחיל ממש בימים הקרובים את אותו תרגיל שעשיתי שנקרא: איפוס חיים . לא בקטע של למחוק או לשכוח מה היה , ממש לא . אלא התרגיל הזה נועד לשחרר את חוויות העבר שלעיתים כל כך מנהלות את המעשים שלנו היום ואת התגובות שלנו למצבים . מה עושים בתרגיל הזה ? פשוט שבוע לפני יום כיפור (לא חובה -סתם זמן שתומך בתהליך הזה) וכותבים את מכלול החיים שלנו מאז שאנחנו זוכרים את עצמנו , ובערב יום כיפור קוראים את הכל ואז קורעים את זה . הנה לינק לאתר שממנו שאבתי את התרגיל הזה :


http://www.liavyanni.co.il/2014/08/blog-post_31.html


אז מאחלת לכולנו עוד שנה של צמיחה ופריחה , של ריפוי והכלה , של אושר ואהבה- והכי חשוב של מלא חויות של כיף והנאה מהחיים!

אהבה גדולה


מור


31 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page