top of page
  • Writer's pictureמור נבון -רפואה טבעית

חמישה דברים שיעזרו לכם לפתוח את הבוקר בחיוך

Updated: Aug 5, 2018

הבוקר הוא השעה הכי כיפית ביום בעיני ...

זה הזמן שהכל חדש , הכל אפשרי ,מרגש...יש ריח של בוקר שהוא ייחודי .

יש כאלה שמתקשים לקום ובשבילם הבוקר הוא שעה של מלחמה , כמה הרגלים שיעזרו לכם לפתוח את הבוקרבחיוך :


1. מהמיטה ישר אל המזרון יוגה:

תחשבו על זה רגע , אנחנו ישנים כמה? 8,7,6 שעות בלילה ? רצף שהגוף שלנו נמצא באותן 2-3 תנוחות לכל היותר כל הלילה . להתגלגל מהמיטה ולקום במתיחות עדינות ונעימות במזרון יוגה ,למתוח את הרגלים והידיים , להניע את המפרקים , להתמתח בתנוחת העובר . תנסו ,ותראו שפה טמון על ההבדל.


2. לשטוף פנים עם סבון פנים מלטף:

מים מים בששון , לשטוף את הפנים זה הרגל נהדר במיוחד למי שסובל/ת מפצעונים בפנים . גם בלילה העור שלנו מפריש חלב והצטברות שלו סותמת את הנקבוביות וגורמת להופעתם . שטיפת פנים בוקר וערב ממש עוזרת להפחית את הכמות של הפצעונים ולשמור על עור נקי וזוהר.


3. כוס רעננה עם פלחי לימון :

השטנץ של שוחרי הבריאות ועושי הניקוי , אבל אין מה לעשות -זה עובד!

לשתות כוס מים עם חצי לימון סחוט (ואני אוהבת להכניס עם פלחים ככה להרגשת רעננות) זה כל כך טוב לגוף במליון דרכים שאני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל אז אני אגיד את החשובות בעיני :

זה שוטף את הקיבה אחרי לילה של צום (במיוחד למי שמכניס קפה כדבר ראשון לפה בבוקר), זה אנטי אוקסידנט מאוד חזק , זה עוזר לנו לשתות מים על הבוקר ,ופשוט מנקה את הגוף שלנו .


4. שבו 5 דקות עם עצמכם או צאו להליכה קצרה :

בין אם אתם גרים בכפר או בעיר , רגע של שקט הוא ברכה בכל מקום . שימו אפילו שעון מעורר כמה דקות לפני שהטירוף יום שלכם מתחיל (כי בואו נהיה אמיתים יש בקרים שאתם מרגישים לפחות חצי רצי מרתון). שבו במרפסת אהובה שלכם עם הקפה , או צאו להליכה קצרה בפארק או בטבע ,וקחו 5 נשימות עמוקות .

זה הדברים הקטנים שעושים את ההבדל , אתם תהיו סבלנים יותר , מכילים יותר ומלאי אנרגיה .


5. רשמו יומן בוקר :

כן כן , למי שאוהב לכתוב . זה טיפ נהדר שמנקה את כל המחשבות , העומס והבלגן. מכירים את זה שאתם מתעוררים וישר המוח שלכם קודח על כל המשימות שיש לכם לעשות ? אתם אפילו לא יודעים מאיפה להתחיל !

קחו יומן , ופשוט עד שכבר רוקנתם את הדאגות , העומס , הפחדים -אל תפסיקו . כתבו (כל הסיפור יקח לכם אולי 10 דק׳). אחרי שתפרקו , תרגישו נקים , תעשו רגע סדר בדברים ותפתחו את הבוקר בחיוך.


מוזמנים לכתוב לי מה עושה לכם לפתוח את הבוקר בחיוך!



שיהיה לכם בוקר נפלא!


342 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page