top of page
  • Writer's pictureמור נבון -רפואה טבעית

קמטים- איך מחלקים את זה?

Updated: May 10, 2019

אז לא נעים אבל זה קורה, אנחנו לא נהיות צעירות יותר עם השנים .והעור מה לעשות, יש לו את הקצב שלו ועם הזמן הוא מתחיל להתקמט. מצבור העומס, עייפות , חשיפה לשמש ורעלנים לא עוזרים לעור לשמור על זוהרו – אבל אל תדאגו , יש סוף אופטימי.


אז למה נוצרים קמטים?

קמטים נוצרים קודם כל מבלאי טבעי של הגוף , אומנם התאים מתחדשים אבל יכולת איכות ההתחדשות שלהם יורדת עם השנים. הקמטים נוצרים עקב פגיעה מצטברת בסיבי הקולגן והאלסטין, השפעות של כוח המשיכה ותנועות שרירי הפנים מוסיפות גם הן לחגיגה.





איזה סוגי קמטים יש ?


קמטי הבעה : נוצרים בגלל תנועה חוזרת של השרירים בשילוב עם ירידה בכמות השומן ובאלסטיות של העור שמתרחשת עם הגיל באזורים הללו. תנועות חוזרות של שרירי ההבעה משאירות את הקמטים חרוטים על העור, שעם הזמן מפסיק לחזור לעצמו ולהתיישר - כך שהקמטים נראים גם בעת המנוחה ולא רק בעת תנועה של השרירים. אופייני לקמטים במצח , הקמטים בין הגבות , קמטים ליד העיניים .

קמטי זמן : נוצרים כחלק מתהליך ההזדקנות בשל אובדן האלסטיות של העור, היחלשות חיבורים של רקמת חיבור התומכים בעור וירידה בנפח השומן העמוק בלחי. כל אלו גורמים לצניחת העור למטה ויצירת הקפל החיוך יחד עם הצטברות שומן כנגד הקפל - שמעמיק אותו או ליצירת נפילה של הפנים וצוואר ״בולדוג״.


יופי, נחמד מאוד על המידע אבל- מה אני עושה עם זה ?




אז קודם כל כמה טיפים בסיסים שישמרו על עור הפנים !


1. למרוח קרם הגנה ! נכון שיש רעש סביב הקרמים הלא טבעיים, ואני עוד בחיפוש אחר קרם הגנה טבעי במחיר הגיוני . אבל מה שבטוח עד אז , תעשו טובה ומרחו קרם הגנה.


2. דברים שאתן יודעות אבל עדין קשה ליישם (אולי שזה נוגע לעור הפנים זה יתן לכן תמריץ): לא לעשן, לישון מספיק , לאכול תפריט המבוסס ירקות ופירות דגנים מלאים וקטניות. שילוב של דג (אומגה 3) גם יכול לשפר את מראה העור.


3. הנה מסכה חביבה שאפשר להכין בבית:

לעור עייף וחסר חיוניות - מסכת מיץ לימון ומלח.

השילוב בין מיץ לימון למלח ים לא רק מריח נפלא, אלא גם עושה פלאים לשיקום העור:

ערבבו ¼ כוס מלח ים עם מיץ לימון.

אם אתם רוצים לקבל תערובת סמיכה, הוסיפו רק מעט מיץ לימון. באם אתם מעוניינים בתערובת דלילה, הוסיפו הרבה מיץ לימון.

מרחו את התערובת על פנים נקיות ויבשות, והימנעו מאזורים רגישים.

השאירו את המסכה למשך מספר דקות כדי שהמרכיבים יספגו ויסירו את התאים המתים, ולאחר מכן שטפו היטב במים חמים. הלימון עוזר לחידוש התאים ומבהיר את את העור ומשאיר אותו חלק ונעים. (אין לצאת במהלך הזמן שהמסכה על הפנים לאור השמש).


4. עיסוי הפנים : כל בוקר או ערב שאתן מורחות את הפנים בקרם. פנקו את עצמכן בעיסוי של הפנים כדי לשחרר את השרירים ולהפחית את קמטי ההבעה .


5. גוואשה : שימוש בכלי המדהים הזה ! סרטון איך להשתמש בהקדם האפשרי =).

אז מה היא הגוואשה?

הוצאת ה-שה =רעלן.

גואה=לסחוט/למצות.

מסלק רעלים ומניע דם ומביא דם חדש למקום.


המכשיר עוזר להחלקת קמטים, טיפול בפיגמנטציה, קופרוז, עיגולים שחורים ושיפור מראה העור על ידי שיפור זרימת הדם והחמצן למקום.





איך דיקור קוסמטי עוזר?

במהלך ההזדקנות משתנות תכונותיו של העור. הוא נעשה דק יותר ומאבד מגמישותו ולכן ניזוק ביתר קלות. בנוסף לכך, בשל ירידה באספקת הדם לעור והאטה בקצב התחדשות תאי העור, נפגעת גם מידת יכולתו להחלמה מפגיעות עור שונות.

הדיקור מעורר את התאים ואת זרימת הדם לפנים , הוא. ״פוצע״ את העור ועוזר להנעה של עור הפנים ולחידוש מטיבי של עור הפנים. בנוסף הדיקור הקוסמטי הוא לא רק בפנים אלא דיקור הוליסטי המטפל לעומק במקור של הבעיות ומשפר את תפקוד מערכות הגוף.


רוצה לשמוע עוד על הטיפול של הדיקור הקוסמטי ואיך הוא יכול לעזור לך לשפר את מראה העור שלך ?


מוזמנת לפנות אלי

מור נבון-רפואה אישית 054-5730083

131 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page